torsdag 30 augusti 2012

True Blood. 512. Save Yourself. Säsongsfinal.

ÄNTLIGEN har jag sett klart denna urdåliga säsong av True Blood! Vad var det, ett avsnitt som var bra? Kommer inte sakna serien alls. Enligt mig är True Blood den mest överskattade serien som finns. Älskade den första säsongen men sedan dess har den varit riktigt urdålig. Detta avsnitt var inget undantag det heller, ganska så tråkigt. Kände lite glädje när Bill dog men det var ju snabbt över när han levde igen som Billith eller vad han nu kommer kallas. Okej, gillade också när Sam var en fluga och vi fick se pow från honom. Och när Eric var på taket på bilen och tittade in. Men sen resten hade de gärna kunna hoppa över..

Jag vet att det är många där ute som tycker att den är bra, kul för er! Men jag förstår er inte haha. Vet också att jag kan ju sluta titta men nu har jag ju sett FEM säsonger och jag vill ju veta hur den slutar (om den nu någonsin kommer att göra det..). Och har ju fortfarande drömmen om Sookie och Sam hähä. Men nästa säsong får gärna vara den sista (om det inte blir jättebra helt plötsligt då)..

Inga kommentarer: