måndag 6 augusti 2012

Awkward. 206. What Comes First Sex Or Love?

Jag tycker dock inte att denna säsong är lika vass som den första men SOM jag älskar denna serie. Har du inte sett den, gört! Dagens tips!

Börjat tycka Sadie är lite rolig igen. Gillade henne i början men sen blev hon mest dryg, men hon är ju ganska kul! Älskar när hon säger You're welcome. Har börjat försökta göra likadant men jag är inte så duktig. Är bättre på att lukta mig under armen á la Matty haha!

Jag gillar inte att Jenna och Jakes förhållande blir djupare.. DET SKA JU VARA MATTY! Underbar scen med Jenna och Matty i skolan. Mer sånt! De måste bli de två innan säsongen är över!

2 kommentarer:

Bea - Seriesnack.blogg.se sa...

Den här serien måste jag ge en chans nån dag!

Hänna sa...

Det borde du ABSOLUT göra! Tar supersnabbt att titta igenom också (tråkigt nog)..