tisdag 21 augusti 2012

Falling Skies. 210. A More Perfect Union. Säsongsavslutning.

Säsongsavslutningen var precis som resten av sin säsong. Seg, tråkig och ganska händelselös och jag blev besviken. Hade förväntat mig något stort och maffigt här (Tänk fightscenen i sista avsnittet av Buffy) men vad fick jag en gravid tjej? Hade också ställt in mig på att det skulle bli ett sorgligt avsnitt där flera dog. Visst en dog och det var lite sorgligt, men de gjorde det på ett sånt dåligt vis och karaktären var ju inte mycket i serien så jag lär inte sakna honom.

Och när de kom tillbaka och folk applåderade, kändes bara så fånigt! ahhhhhh! Ville ha bättre!

Men Karen var med i alla fall! Ond dock men jag tar det jag kan få. Kanske är även Hal ond nu mer med tanke på djuret han har som kryper i sig så vi kan få en återförening mellan honom och Karen! HOPPAS! Det är vad jag hoppas på nästa säsong!

Inga kommentarer: