tisdag 21 augusti 2012

The Newsroom. 109. The Blackout Part II: Mock Debate.

The Newsroom har blivit en av de få serier jag verkligen längtar efter att det ska komma ett nytt avsnitt. Det säger dock inte att jag tycker den är jättebra då en annan serie jag verkligen också längtar efter varje vecka är Pretty Little Liars.. Men The Newsroom har något. Det är inte karaktärerna (det finns en del jobbiga som gapar lite väl mycket ibland), manuset (det är lite för mycket av det goda ibland), humorn (det här när Will skulle ha på sig byxorna lixom..), storien (lite mycket dravel ibland..)  eller hur de hela tiden ska vara så himla duktiga och ha det det mest nyhetsiga nyhetsprogrammet (så farligt är det väll inte att berätta lita gosipiga nyheter ibland). Vilket är ungefär, allt. Haah. Men jag gillar lixom att se vad som ska hända på deras redaktion och hur de får ihop sitt nyhetsprogram.

Och så gillar jag denna kille faktiskt. Och detta med Maggie ska bli intressant att se.

Inga kommentarer: