måndag 6 augusti 2012

True Blood. 509. Everybody Wants to Rule the World.

Överraskande nog tyckte jag faktiskt veckans avsnitt var underhållande och jag skrattade flera gånger. Särskilt åt Lafayette i början när han skulle spana efter Sookies spegelmonster. Roligt också att Boos mamma i Bunheads Nanette spelas av samma dam som spelade the dragon/Sweetie Des Arts i detta avsnittet. Lite skillnad på rollerna om man säger så.. Enligt imdb var hon med i True Blood redan i det första avsnittet där hon spelade woman with fries.

Gillade också att det var Sam som räddade Sookie och att de hade några fina (korta dock) scener tillsammans. Vill ha mer Sam och Sookie! Men jag har inte så höga förhoppningar.. Och Sam och Luna är ganska fina de med. Dessutom spännande slut detta med att de tog Emma (som husdjur haha) och Bill lurade Eric.. Taskigt. Gillar inte Bill något mera. Kämpa på Eric (och tekniktjejen som skulle kunna vara Mac)!

2 kommentarer:

Bea - Seriesnack.blogg.se sa...

SV: Tack så mycket! Vad snällt av dig :) Jag hade mycket som jag ville få med. Jag kan verkligen förstå att du älskar Veronica Mars. Serien är ju grym!

Sofia sa...

Jag gillar inte heller Bill. Har dock aldrig riktigt gjort det men jag gillade Bill och Eric i denna serien :)