lördag 18 augusti 2012

Saving Hope. 109. Bea, Again.

 Igår var så äntligen Saving Hope tillbaka efter sitt lilla break. Och det slutade ju så spännande i avsnitt 108 att jag gått och längtat efter gårdagens avsnitt. Men vilken besvikelse det var! Hände ju inget spännande! Och med spännande menar jag följande:
Kommer Charlie dö eller vakna upp?
Kommer Alex och Joel bli ett par snart? 

Ett avsnitt kvar nu då av säsongen. Då måste vi väll få reda på om Charlie dör eller vaknar? Eller kommer de dra ut på det? Serien har i alla fall fått en beställning på 13 nya avsnitt till en andra säsong.

2 kommentarer:

Lina sa...

Charlie kan ju verken dö eller vakna, då dör liksom serien så vi få nog nöja oss med det vi har. Men jag blev med lite besviken.

Hänna sa...

Det har du ju visserligen rätt i. Det är ju en stor grej av serien detta med Charlie.. Men jag tycker den delen är ganska tråkig. Så hoppas de tar serien i en annan riktning nästa säsong. Så kan han antingen vakna eller dö i sista avsnittet av denna säsong. Men det brukar aldrig bli som jag vill..