tisdag 16 oktober 2012

The Walking Dead. 301. Seed.

I våras ägnade jag lite tid till att se serien The Walking Dead och det slutade allt riktigt riktigt spännande. SÅ IGÅR VAR EN RIKTIGT FIN DAG när The Walking Dead äntligen var tillbaka. Min lillebror tittar också på detta så eftersom jag ändå är i Norrland och hälsar på och för att jag är en sådan snäll syster väntade jag på honom till på kvällen och tittade på det tillsammans med honom.
DET VAR ETT RIKTIGT BRA AVSNITT! Det hade gått en del månader, vilket syntes bäst på Lori och hennes bebismage som växt mycket och snart är det dags för bebben att komma (spännande med bebben btw, kommer den klara sig. Eller kommer det komma ut en liten zombie?). De sa också att de klarat vintern så. Är lite nyfiken hur de gjorde det. Om det blir riktigt kallt och snö och sådan där de är. Älskade inledningsscenen, underbar. De tog sig hur som helst till ett fängelse och tog död på en massa zombies som hängde där. Älskar de med uniformen och hjälmen som täckte huvudet. Kunde knappt bitas eller bli mördad. Men tillslut så. Läskigt där i slutet med Hershel som blev biten och grejer följde med ut. GROSS! Och när Rick skoningslöst hög av honom benet för att rädda honom. Azum! Hoppas han klarar sig nu. Rick är fortfarande het.
  Och sedan, de där som tittade upp där. Vilka är de? VILL VETA NUUUU!

Inga kommentarer: