onsdag 31 oktober 2012

Sons Of Anarchy. S501-508.

Jag har kommit ikapp Sons. Men jag tycker allt att denna säsong är lite för hård för mig. Det är bara en massa våld och inget av de fina scenerna. Och Opie, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Hur kunde de göra så här mot världens bästa Ope? Älskar ju Ope! ÄLSKAR ju Opes och Jax vänskap. Och nu resten av Sons tid så ska jag aldrig mer få se den? Och hur han dog då, världens hemskaste sett typ. Med sina kompisar som inte kunde göra något alldeles bredvid. SNYFT. Stackars Opies barn, först förlorar de mamman, sen farfar och nu sin fader. Jag saknar Opie! Hans begravning var riktigt fin och ja sorglig då. Vill inteeeeee. Jax behöver sin Opie. Jag behöver min Opie.

Resten då, Jax är inte riktigt sig själv. Han är så mycket hårdare denna säsongen. Det är bara att titta på hans nya frilla. Nej Jax, den är inget för dig. Men jag vill att han ska vara som han brukar. Och tänka på sin familj. Tycker han har hjälpt tillräckligt nu de andra. Han borde få lämna klubben och flytta med sin familj som var planen. När Gemma körde de av vägen. Så rädd att Abel eller Thomas skulle dö då. det hade jag inte klarat. Så glad att de överlevde. Dumma Gemma! Jag gillar dock Gemmas nya boyfriend. Han verkar lite trevligare än Clay.. Men nu har hon ju fått ett spännande hemligt uppdrag från Jax. Får se hur det går... Finaste denna säsongen är i alla fall att Jax och Tara gifte sig. Mer sånt vah!

Inga kommentarer: