torsdag 25 oktober 2012

Once Upon a Time. 201-204.

Har tittat ikapp de fyra avsnitt som sänts av OUaTs andra säsong. Och måste medge att jag gillar denna säsongen (vilket jag inte riktigt gjorde med den första), detta med att the curse är lifted gav serien verkligen en ny energi som jag tycker riktigt mycket om. Spännande att Snow och Emma hamnade i det som fanns kvar av sin ursprungliga värld. Emma får se sitt ursprung och Snow får chans att visa sin lite fightigare sida som jag gillar mycket. Sen älskar jag att Belle är med. Går dock inte så bra för henne och Rumple.. Vilket inte gör mig något. Men det skulle ju vara fint med en snäll Rumple och den ända som kan få honom dit är Belle. Men gillar att Belle är självständig nu med eget hem och arbete. Och så verkar ju dörren till henne och Rumple inte helt stängd, de ska ju äta hamburgare tillsammans någon dag.. Och jag hoppas Rumple lyckas bryta denna cursen så han kan hitta sin son. Cora tycker jag är lika jobbig som Regina så de kan ju gärna få förgöra varandra eller något. Men det bästa med denna säsongen och en väldigt bra anledning att titta, Capten Hook. Dör snyggdöden här!

Inga kommentarer: