onsdag 24 oktober 2012

Sons of Anarchy. Säsong 4.

Tyvärr så tycker jag inte att denna säsong har hållt samma klass som de tre tidigare säsongerna. Det är fortfarande riktigt bra men inte lika bra. Det är synd. De har tagit det lite för långt alltihopa här tycker jag. Men jag älskar det fortfarande och tycker att alla ska se det nu på en gång.
Favoritkaraktär: JAXXXXXX (trodde inte han kunde bli snyggare så ba klipper han av sig håret och skaffar stubb denna säsong och är till och med snyggare än förut).

Favoritavsnitt: Det är ju samma som tidigare säsongen så tar en favoritscen istället. På bilden ovan. När finaste familjen åkte på familjeutflykt. Älskade det. Sen slutade det visserligen väldigt illa men vi får strunta i att tänka på det.

Favoritpar: Jax och Tara <3 Så glad stt hon överlevde Clay. Dumma dumma Clay! De är så fina och har en sådan fin familj tillsammans. Älskar att Jax tog över pres rollen i Sons och att Tara ställde sig bakom honom och visade vem det är som bestämmer nu. Fint också av Tara att acceptera att de inte kan lämna Charming ännu, att hon stannade kvar med familjen och att Jax berättade varför det blev som det blev.

Favoritvänskap: 
Övrigt: Jag HATAR vad de gjorde med Clay denna säsongen. Jag har ju alltid gillat denna snubbe även fast han alltid var lite egoistisk och dum men han har ju aldrig varit så dum som i denna säsongen. Nu går det ju inte att gilla honom nå mer. Inte efter det han gjort mot Piney, mot Tara och mot Gemma. Och Clay och Gemma som var så fina och alltid höll ihop och hade varandras backs.. Snyft. Kommer sakna det. Kommer sakna att kunna gilla Clay. Sen tog de död på Kozik också, det gillar jag inte. GILLADE JU HAN MYCKET. Han och Tig tillsammans alltså haha. Åh stackars Ope, han har det inte lätt han. Vill att han ska få vara lycklig igen. Det var synd att hans fru inte gjorde honom det.

Nästa säsong: Har redan börjat och sett två avsnitt och jag vet inte ja.. Det som hände Tig alltså. OMG. Sjuuuuukt. Så himla hemskt. Men har fått ett Tara och Jax bröllop = gladaste shiparen på jorden här! Nu vill jag se att det löser sig med allt som har med den där utredningen att göra och att the Sons inte får så mycket fängelse. I alla fall inte Jax. Och sen vill jag att han ändrar klubben och gör den fin igen. Då säger vi så.

Inga kommentarer: