tisdag 16 oktober 2012

Nashville. 101. Pilot.

Efter att ha läst om den nya serien Nashville här blev jag mycket intresserad av att själv se den.  Både för att jag älskar filmen Country Strong och för att jag älskar Connie Britton. Och så fick det bli. Och jag är inte det minsta missnöjd över mitt val. Det var allt ett riktigt bra val. Första avsnittet var riktigt bra och intressant och gjorde mig mycket nyfiken inför fortsättningen. Dessutom mycket musik (även om country inte är min favorit) vilket är underbart.
  Gillade Rayna väldigt mycket, Juliette lite mindre kanske. Men hon kanske växer. Tyckte riktigt synd om henne när hon pratade med sin mamma. Men bara för det behöver man ju inte vara dum mot alla andra. Sen var det en massa mer karaktärer som kan vara intressanta. Som den där gitarristen som Rayna verkar ha ett förflutet med. Längtar hur som helst tills på torsdag när det andra avsnittet kommer.

Inga kommentarer: