måndag 29 oktober 2012

Hart of Dixie. 204. Suspicious Minds.

Har inte haft så mycket tid till mina fina tvserier de senaste dagarna men igårkväll tittade jag äntligen klart på förra veckans avsnitt av Hart of Dixie. Gillade det. Dock var Zoe en aning jobbig. Den där daten var ju en del awkward. Men ändå bra att det blev så, för visar ju hur mycket hon vill ha Wade. Slutscenen alltså, SÅ FINT. Bästa i avsnittet. Gillar också scenen med Lemon och George. Och sen att allt löste sig med Lavon. Han måste bli vald. Ruby är så jobbig. Lemon och Lavon är riktigt fina också, hoppas de blir de någon gång igen. Men jag vill att Wade börjar visa mer. Jaaaa! Dock såg han ju riktigt glad ut när Zoe kom och frågade om de kunde sluta träffa andra. Och så undrar jag om Geroge har fattat att Zoe är med Wade nu och inte lixom väntar på honom.. I så fall borde han ju bli lixom lite ledsen.. Men jag är i alla fall glad så länge jag får lite Wade&Zoe <3

Inga kommentarer: