torsdag 19 juli 2012

Pretty Little Liars - The Remains Of A.

JAG VILL BARA VETA NU! Allt! Bara kom nån vart! Ungefär vad jag känner efter varje nytt avsnitt. Och jag är nog inte ensam.

Varför var Ezra så där lurig? Och stämde det han sa om pengarna? Vill inte att Ezra ska vara lurig. Arias och Ezras fotoscen förresten, ganska ful men rolig! Vill inte att Ezra ska ha något med A att göra. Jag gillar Ezra. Och Aria tillsammans med Ezra.

Spännande detta med smycket Spencer hittade på April Rose, att Alisons blod fanns på det och någons annans som INTE är Garreth.

Och så den blonda tjejen som var på sjukhuset som de flyttade kameran efter och fokuserade på. Vem är det? Min kompis berättade också att hon varit med i bakgrunden i maskeradavsnittet. Ser lite ut som Alison faktiskt.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag har inte lagt märket till den blonda personen innan... Spännande!!

Jag håller helt med dig bästa avsnittet på säsongen hitills :)

http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson