tisdag 17 juli 2012

Falling Skies - Homecoming.

En annan serie jag tittat ikapp nu i år och nu följer som vanligt är Falling Skies. Jag gillar huvudstorien med alieninvasion och så men tycker allt den är lite för långsam och lixom stampar väldigt mycket på samma ställe. Och så skulle manus och skådespelarinsatser bitvis gärna får vara lite bättre. Då skulle den bli riktigt bra..

Älskade dock att Karen var tillbaka i veckans avsnitt. Har saknat henne. Inte för att vi han lära känna henne så mycket då hon blev bortförd av aliens så tidigt men jag blev glad när jag såg henne då skådespelaren Jessy Schram är en gammal Veronica Marsskådespelare vars karaktär Hannah inte var med mycket där heller men jag gillade henne mycket. Dock hoppades jag att Karen skulle vara som vanligt (eller ja så vanlig man kan vara efter att ha blivit bortfört av aliens och turned into deras slav) och att hon och Hal skulle få hitta tillbaka till varandra. Maggie och Hal vill jag inte ha! Men Karen lurade istället med sig Ben på något jag antar aliens ligger bakom. Ska bli spännande att se nästa vecka vad det kan vara. Men mer Karen i Falling Skies, fhääänks!

Inga kommentarer: