onsdag 7 november 2012

Once Upon a Time. 206. Tallahassee

Alltså. Effekterna i denna serie ÄR SÅ FULA! Förstår inte hur det går till när man skapar så fula effekter! Det såg ju bättre ut på 90-talet typ. Om jag var Ouatproduktion hade jag tagit bort alla scener med dessa effekter och haft de i vanliga miljöer istället (även fast det ska vara andra världar) för det är så fult. Men nog om det. Gillade avsnittet ändå. Älskade Emmas flashback. Älskar henne i glasögon också. Det var spännande att få träffa hennes exboyfriend/pappan till Henry. Gillar den skådespelaren också (sedan True Blood, synd så slutade det inte så bra för hans karaktär där..). De var riktigt fina ihop och nu vill jag att de ska få återförenas. Även om Emma och Hook har riktigt fin kemi också.. Men hatar Emma för att hon låste fast honom där. Stackaren. Inte göra så mot min favorit Hook! Jag tror allt att han är snäll och skulle hjälpa de. De behöver honom mot Cora. Fast är egentligen nöjd bara att Hook var med så mycket i avsnittet som han var. Och August var också äntligen med igen. men vad var det han visade som fick boyfrienden att tro på en gång? VILL VETA HÄR VAH! Hook, August, Emmas ex i samma avsnitt = MYCKET SNYGGHET!
    Men visst var Emmas ex med i ett tidigare avsnitt med? Träffade hon honom då? Fått för mig det.. Men att hon inte ville träffa honom eller hur var det? Jag verkar vara den ändå som minns det så. Vart har jag fått det ifrån? Måste leta upp det där avsnittet och titta igen.

Inga kommentarer: