torsdag 8 november 2012

Arrow. 101-105.

Har tittat ikapp Arrow som är en av CWs nya serier för hösten och jag gillar den. Från början tyckte jag att den var en aning ful och typ löjlig. Det är den men på dessa fem avsnitt har jag börjat köpa att det är så och faktiskt börjat tycka om den. Men stör mig oerhört på att Oliver bara har en grön luva och lite grönt smink vid ögonen och ingen känner igen honom fast de till och med pratar med honom, till exempel Laurel. Har börjat gilla huvudkaraktären Oliver mycket också nu på slutet och det är riktigt spännande att se allt som hände honom under hans tid på ön. Vilka är alla dessa människor? Och vad har hänt med den "riktiga" Arrow?Det är förståeligt hur Oliver blivit en bra skytt och så vidare men vad jag inte förstår är att han är riktigt duktig på datorer när han kommer tillbaka att han kan hacka sig in på Interpols servrar och sådant.. Men vad vet jag, det kanske också gick att lära sig på den där ön.  Men det bästa med denna serie tycker jag är alla fina scener med Oliver och hans lillasyster Thea. De är verkligen bra syskon för varandra och tar hand dom varandra. Älskar deras syskonrelation och jag hoppas den alltid kommer vara så här fin.
Avslutningsvis, You've failed this city (vilket allt är en ful catchphrase)!

Inga kommentarer: